HTML

Gicica



"Ne haladj előttem,
mert nem tudlak követni!
Ne gyere utánam,
mert nem tudlak vezetni!
Jöjj ide mellém, és
legyünk csak barátok!"
(Albert Camus)


Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Akit egyszer a szívembe írtam...

2013.08.20. 18:00 gicica

Azt mondják, hogy kőből van a szívem…
- Ez így is van!
- Tudod miért?
- Mert amit kőbe vésel az örökre ott marad..
Így akit egyszer a szívembe írtam, az örökre ott marad!
Te is!!!

kosziv.jpg

"Arcodat őrzi az arcom
Kezedet őrzi kezem
Léptedet őrzi a léptem
Szemedet őrzi a szemem.
Lélegzeted a lélegzetem.
Más értelme van minden szónak,
Más jelentést hord minden hang.
Más vagyok én is, mint aki voltam,
Más, mióta nem vagy nekem.
Másképp üt a szív és az óra,
Másképp zeng egy húr, hogyha zeng.
Más a válaszom és a kérdés,
Más,mióta másnak szól.
Tegnap még más szemmel néztem,
Egyszerű volt,ami volt,
Most életem foltokban áll.
Arcodat arcomban hordom,
Titkodat hang nélkül mondom,
Léted a semmiben oldom szét.
Arcodat őrzi az arcom
Kezedet őrzi kezem
Léptedet őrzi a léptem
Szemedet őrzi a szemem.
Lélegzeted a lélegzetem."
(Ruttkai Éva - Arcodat őrzi)


"Én sose hittem, hogy van ilyen, kinevettem, aki azt írta vagy állította, jöhet az életben olyan pillanat, amikor egy másodperc töredékére megáll forgásában a világ, s hirtelen megváltozik minden – velem akkor ez történt. Csak álltam, néztem rá; és minden sejtem azt mondta, én erre az emberre vártam egész életemen át, ... én ennek az ismeretlennek a kedvéért születtem, ez a valaki az én világra jöttem indokolása."
(Szabó Magda) 

"A sivatagi szél már régen befedte lábunk nyomát a homokban. De én létem minden pillanatában emlékezni fogok mindenre, ami velünk történt, továbbra is ott fogsz járni álmaimban és a való életemben. Köszönöm, hogy az utamba kerültél."
(Paulo Coelho)


Sajnálom, azt hittem örökké tart...
Kérlek bocsáss meg, hogy nem lehetek tovább Veled...
Köszönöm, hogy része voltál az életemnek...
Szeretlek...most és mindörökké... 
Namaste 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gicica.blog.hu/api/trackback/id/tr646070251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása